Nuotoliniai mokymai „Rock the Market”
Startuoliai ir inovatoriai, planuojantys komercializuoti mokslines žinias ar turimas idėjas, gegužės 7 d. kviečiami į virtualius mokymus „Rock the market“. Dalyvių laukia patyrę rinkodaros, komunikacijos bei finansavimo priemonių ekspertai ir 3 pranešimai startuoliams aktualiomis temomis.
16.00 – 16.40 „Penki būdai išnaudoti komunikacijos madas“
Azartiška ambicija, jog turima idėja pakeis pasaulį, startuolį gali ir paskandinti. Jei projekto komunikacijoje ima dominuoti kalba apie save, kyla pavojus prarasti vartotojų, partnerių ar potencialių investuotojų susidomėjimą. Komunikacijos specialistas, konsultantas Linas Damanskis patars, kaip „prakalbinti“ mokslinę startuolio idėją, kad ji būtų suprantama ir papasakos, kaip kiekvienas tyrimas gali tapti įdomia legenda.
16.40 – 17.20 „Startuolio rinkodaros ir komunikacijos eksperimentai“
Geriausia marketingo ir komunikacijos strategija startuoliui – kuo daugiau eksperimentų kovos lauke. Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas Elvinas Jakimovas pasidalins savo patirtimi bei įžvalgomis įgyvendinant rinkodaros ir komunikacijos eksperimentus, kurie padeda atrasti kelią į pardavimus ir pateiks ekperimentų bei A/B testų pavyzdžius.
17.20-18.00 „Startuolio finansavimo priemonės“
Renkantis finansavimo šaltinius svarbiausia objektyviai įsivertinti produkto ar paslaugos sukūrimo ir verslo strategijas bei neignoruoti išorės profesionalų patarimų. MITA ekspertas, Visuotinės dotacijos skyriaus vedėjas Mantas Biekša pristatys MITA administruojamas finansavimo priemones ir patars, į ką atkreipti dėmesį pretenduojant gauti finansavimą.