Klasteris – tai įmonių ir (arba) mokslo ir studijų institucijų bei kitų subjektų laisvanoriška santalka, funkcionuojanti partnerystės principu, kurios nariai, veikdami kartu siekia padidinti sukuriamą pridėtinę vertę.

Sritys, į kurias klasterio dalyviai nukreipia savo veiklą:

  • Informacija ir komunikacija
  • Bendradarbiavimas
  • Mokymai ir kvalifikacijos kėlimas
  • Inovacijos ir technologijos
  • Bendra rinkodara
  • Tarptautinė plėtra, partnerystė su kitais klasteriais
  • Lobizmas

Klasterių plėtros tikslai Lietuvoje:

  • Didinti konkurencingumą, efektyvinant vertės kūrimo grandinę, nukreipiant veiklas į bendrų produktų kūrimą, eksporto didinimą;
  • Didinti konkurencingumą, kuriant aukštesnės pridėtinės vertės produktus bei įsijungiant į tarptautinius MTEPI
    tinklus.

Daugiau apie dabartinę klasterių situaciją Lietuvoje, naują klasterių sampratą ir klasterizacijos plėtros tikslus skaitykite Lietuvos klasterizacijos plėtros koncepcijoje 2017.